Teraz jest So, 4 kwi 2020, 12:46



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Brzuch, talia, boczki
PostNapisane: Pn, 27 lut 2012, 14:19 
Offline
Bulimiczka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 3 lut 2012, 23:05
Posty: 101
Oczywiście najlepiej sprawdza się tu hula hop- 15min dziennie może zdziałać cuda.
Pamiętajcie żeby nie przesadzać z brzuszkami- urazy kręgosłupa i wyrobienie sobie mięśni chyba nie jest naszym celem.
Podobno dobrze robi twister.
Świetne jest A6W.

Obrazek

Tammy
http://www.youtube.com/watch?v=0BjWLaGqEAg
http://www.youtube.com/watch?v=O9Q0t-ZiMy0

Na boczki świetne są skręty tułowia, skłony itp- można spróbować jako rozgrzewkę do ćwiczeń :)

1
Połóż się na plecach i unieś ugięte nogi tak, by łydki były równoległe do podłogi. Skrzyżuj ręce na piersiach. Napnij mięśnie brzucha. Robiąc wydech, unieś głowę i górną część pleców (nie przyciągaj brody do piersi). Wydychając powietrze powoli opuść plecy, ale nie opieraj głowy na podłodze. Powtórz co najmniej 20 razy. Przerwij, gdy poczujesz napięcie w barkach.

2
Połóż się na plecach i przenieś proste ręce za głowę. Dłonie wsuń pod jakiś ciężki mebel, np. kanapę. Unieś nogi do pionu i lekko ugnij kolana. Napnij mięśnie brzucha, dociśnij plecy do podłogi i robiąc wydech, unieś biodra o kilka centymetrów. Wraz z wydechem opuść biodra. Zrób co najmniej 18 powtórzeń. Przerwij ćwiczenie, gdy zaczniesz gwałtownie podrywać biodra w górę.

3
Połóż się na prawym boku. Podeprzyj się na prawym łokciu, lewą dłoń oprzyj na biodrze. Napnij mięśnie brzucha i robiąc wydech, unieś biodra tak, aby ciało utworzyło linię prostą. Wytrzymaj w tej pozycji kilka sekund i powoli je opuść. Powtórz co najmniej 15 razy. Zrób 3 serie na prawym, a potem na lewym boku. Przerwij ćwiczenie, gdy poczujesz, że nie możesz utrzymać bioder na stałej wysokości.

4
Usiądź na podłodze i ugnij nogi. Unieś stopy i staraj się utrzymać równowagę, balansując na kości ogonowej. Napnij mięśnie brzucha i wyprostuj nogi, jednocześnie odchylając tułów w tył. Wróć do pozycji wyjściowej, ale nie opuszczaj stóp na podłogę. Powtórz co najmniej 8 razy.



Obrazek


Obrazek

_________________
let's get fucking skinny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn, 27 lut 2012, 14:19 


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Brzuch, talia, boczki
PostNapisane: Cz, 12 kwi 2012, 17:54 
Offline
Porcelanowy motyl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 10 kwi 2012, 18:10
Posty: 48
http://youtu.be/Wq-VeGdQptQ
http://www.youtube.com/watch?v=lOZDN1UnZ9U&feature=context&context=G23c4934FAAAAAAAABAA
http://www.youtube.com/watch?v=r_J8btnIEKQ&feature=relmfu
http://youtu.be/IJELEn8jurw
http://youtu.be/jHyV8dv2X4c
http://youtu.be/2NphQus9hEU
http://youtu.be/a6cmxrBcXfo
W ostatnim linku są ćwiczenia na dolne partie pleców plus ramiona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz, 12 kwi 2012, 17:54 


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Tłumaczenie phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC